niedziela, 10 czerwca 2012

...

Witam wszystkich z uśmiechem <3 Chciałam podziękować za komentarze, wejścia i za to, że jesteście tutaj ze mną, czytacie to co piszę. Chciałam także poprosić Was o pomoc. Nie jest nas wielu, ale mam nadzieję, że zrobicie to dla mnie, mojego bloga i Oli. Ola jest początkującą piosenkarką. Jest również Directionerką. Zagłosujcie na nią na stronie, którą podam pod informacjami. DHD, nieprawdaż? Dziękuję Wam, że to przeczytaliście.

PS. Nowy rozdział pojawi się do wtorku. Postaram się jeszcze dziś coś napisać.

http://talents-factory.blogspot.com/ Dziękuję w imieniu Oli!

8 komentarzy:

  1. A dziekuję za twoje komanetarze ! <3
    i czekam na ten rozdział. oby do wtorku :D
    a u mnie tymczasem pojawił się 8 rozdział ;)
    lifewithfuckinglove
    zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i kiedy notka, hym ?! dawać mi tu ją xD
    a tymczasem u mnie 9 rozdział :p zapraszamxx

    OdpowiedzUsuń
  3. nn pojawi się jednak odrobinę później niż przewidywałam. przepraszam. x
    ps. zabieram się za czytanie Waszych nowych rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że wena Ci wróci bo szkoda tak zaprzepaścić fajną historię ;) a u mnie 11 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy tu zaglądasz xD ale założyłam bloga o Narrym x i pojawił sie prolog ;)
    hard-to-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zaglądam, zaglądam :) zaraz dodam nowy rozdział, a tymczasem zabieram się za czytanie Narry'ego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie wpadłam na twojego bloga :)
    przeczytałam wszystkie rozdziały i musze stwierdzic ze piszesz całkiem fajne opowiadanie :)
    dodaje do obserwowanych i życze weny :)
    zapraszam do mnie gdzie pojawił się 32 rozdział :)
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskiii <3
    W życiu lepszego nie czytałam !! Wymiata .

    Zapraszam do mnie :

    http://nextlevelxd.blogspot.com/
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    Obserwujemy ? Jak zaobserwujesz obydwa to ja twojego zaobserwuje z dwóch kont ;)) Odpisz na któregoś z moich blogów jak jesteś zainteresowana ;)

    Pozdrawiam Neo.xdd

    OdpowiedzUsuń